issueMonitor

voor alert en adequaat issuemanagement

Voorbereiden

Woordvoeringslijnen afstemmen en publicaties voorbereiden

Inplannen

Activiteiten inplannen en posts en mailings publiceren

Registreren

Relevante vragen registreren

Monitoren

Reacties monitoren en analyseren

Rapporteren

Resultaten rapporteren en vervolgacties uitzetten

Het is een manier van samenwerken

De issueMonitor is voor organisaties die regie willen houden op lastige en complexe issues waarbij uiteenlopende belangen spelen. Met de issueMonitor kunnen afdelingen elkaar op de hoogte houden van wat en hoe zij communiceren, zodat de behandeling van het issue zowel naar buiten als naar binnen helder en consistent is. Verder kun je met deze tool reacties monitoren, zowel online als in print, en proactief vervolgacties uitzetten. De IssueMonitor is dé werkomgeving voor alert en adequaat issuemanagement.

Wat verstaan we onder een issue?

Bij de een heet het issue. Bij de ander topic of dossier, thema of onderwerp. Voor ons gaat het om een geplande of ongeplande gebeurtenis die meestal niet op zichzelf staat.
En waarbij er consequenties zijn voor de organisatiestrategie- en reputatie.

Kenmerken

Bereikbaar

Overal kunnen werken via het internet met je browser of via een app op je telefoon of tablet.

Ondersteuning

Onze helpdesk staat voor je klaar om je weer op weg te helpen.

Altijd beveiligd

Bij onze producten zit standaard hoogstaande beveiliging inbegrepen.

Rollen en rechten

Zelf rollen en rechten definiëren en toekennen.