Bij de een heet het issue. Bij de ander topic of dossier, thema of onderwerp. Voor ons gaat het om een geplande of ongeplande gebeurtenis die meestal niet op zichzelf staat.
En waarbij er consequenties zijn voor de organisatiestrategie- en reputatie.
Via het dashboard van de issueMonitor krijg je een totaaloverzicht van je issues. Zo weet je meteen waarmee je aan de slag kunt. Je kunt woordvoeringslijnen afstemmen en vaststellen, activiteiten in de contentkalender inplannen, social media posts en mailings publieren; relevante vragen registreren; (online) reacties monitoren en analyseren en op basis van de resultaten een rapportage maken en vervolgacties uitzetten.
Overal kunnen werken via het internet met je browser of via een app op je telefoon of tablet. Dus 24/7 beschikbaarheid over je gegevens.
Zelf rollen en rechten definiëren en toekennen. Daardoor kun je veel meer mensen ‘gedoseerd’ toe laten en snel tot gewenste afstemming komen.
Je kunt in je eigen omgeving met collega’s werken, maar ook nieuwe omgevingen aanmaken met nieuwe collega’s. De issue eigenaar bepaalt wie waaraan kan werken, vanuit welke rol en met welke bevoegdheden. Daarmee kun je meer expertise bij een issue betrekken en de zichtbaarheid van communicatie binnen je organisatie/bedrijf vergroten.
Het spreekt vanzelf dat in onze producten een standaard hoogstaande beveiliging is inbegrepen. De issueMonitor werkt in de cloud en is vanaf ieder device met een internetverbinding te benaderen via de webbrowser of app. Naast de reguliere manier van inloggen kun je ook kiezen voor two-factor authentication of een SSO-koppeling.
Onze helpdesk staat voor je klaar. Je kunt kiezen uit drie SLA-niveaus (brons, zilver en goud).
Vanaf EUR 499 per maand. Naast de eenmalige gebruikerstraining, worden er jaarlijks licentiekosten in rekening gebracht. Deze zijn inclusief hosting, helpdesk en updates.