Stabiele woordvoering met de persvragenMonitor.
Werk samen met je collega's aan heldere en consistente communicatie richting de media.

Ben jij op zoek naar een handige oplossing voor jouw mediamanagement? Maak kennis met onze slimme gebruiksvriendelijke persvragenMonitor. Speciaal ontworpen voor woordvoerders en communicatieprofessionals die verder willen gaan dan enkel het reageren op persvragen.
Waarom de persvragenMonitor?
Proactieve communicatie
Met de persvragenMonitor kun je anticiperen op mogelijke persvragen voordat ze gesteld worden. Dit geeft je de voorsprong die nodig is om een goed doordacht en consistent antwoord op te stellen.
Inzicht in voortgang
Met de persvragenMonitor kunnen gebruikers de voortgang van de verschillende vragen in real-time volgen. Dit geeft inzicht in welke stappen er zijn genomen, welke beslissingen zijn genomen en welke acties nog moeten worden ondernomen.
Real-time Monitoring
Hou voortdurend de vinger aan de pols van wat er in de media gebeurt. De persvragenMonitor biedt real-time monitoring van mediaberichten en trending onderwerpen, zodat je direct kunt reageren op actuele ontwikkelingen.
Consistente boodschap
Verzeker je ervan dat iedereen binnen jouw organisatie hetzelfde verhaal vertelt. Met de persvragenMonitor kun je woordvoeringslijnen opstellen die naadloos worden gedeeld, zodat jouw communicatie uniform en coherent blijft, ongeacht wie er communiceert.
Efficiënte documentatie
Alle relevante informatie, communicatie en beslissingen worden binnen de tool gedocumenteerd. Hierdoor is er een uitgebreid en doorzoekbaar archief beschikbaar, wat nuttig is voor toekomstige referentie en audits.
Flexibele configuratie
De persvragenMonitor kan worden aangepast aan de specifieke behoeften van de organisatie. Hierdoor kunnen workflows, autorisaties en rapportagestructuren op maat worden gemaakt.

-
Vragen registeren
-
Vragen
Leg binnenkomende (pers)vragen vast, stem antwoorden af met de betreffende portefeuillehouders, beleidsinhoudeljken en/of woordvoerders.
-
Q&A's
Stel Q&A's op, zodat je altijd een antwoord klaar hebt.

-
Content kalender
-
Activiteiten
Leg activiteiten vast, ook activiteiten die periodiek herhaalt worden.
-
Mailings
Verstuur (pers)berichten.
-
Kalender
Krijg overzicht over alle ingeplande activiteiten, mailings en andere communicatieuitingen in één kalender.

-
Monitoren
-
Online monitoring
Krijg inzicht in wat zich online afspeelt.
-
RSS Feeds
Blijf op de hoogte door relevante RSS feeds te koppelen aan issues.
-
Bookmarks
Bookmark relevante posts uit online monitoring of berichten uit RSS feeds en leg deze vast.

-
Documenteren & Rapporteren
-
Issues, thema's & tags
Breng vragen onder in issues, om een overzichtelijk dossier op te bouwen. Gebruik tags en thema's om vragen te categoriseren en doorzoekbaar te maken.
-
Rapportages
Rapporteer over de vorderingen en laat zien wat zich heeft afgespeeld.
Blijf op de hoogte
Acties
Betrek collega's bij vragen door taken aan te maken en ze toe te wijzen.
Notificaties
Het systeem houdt iedereen automatisch op de hoogte van belangrijke wijzigingen of acties.
Notities
Werk samen aan notities, achtergrond informatie en deel relevante bestanden.

Bereikbaarheid
Overal kunnen werken via het internet met je browser of via een app op je telefoon of tablet. Dus 24/7 beschikbaarheid over je gegevens.
Rollen & rechten
Zelf rollen en rechten definiëren en toekennen. Daardoor kun je veel meer mensen gedoseerd toe laten en snel tot gewenste afstemming komen.
Impact
De impact van je communicatie inspanningen zie je via diverse onderdelen terug, in de timeline van je issue, de social media post die je aan je issue kunt hangen, het aantal pers- en andere vragen en in door jouw zelf opgestelde rapportages.

Informatiebeveiliging
-
De Communicatie Cockpit is ISO 27001 gecertificeerd en voldoet hiermee aan de eisen die deze internationale norm stelt op het gebied van informatiebeveiliging.
-
Data blijft binnen de Europees Economische Ruimte (EER). Ons datacentrum staat in Nederland met uitwijkmogelijkheid naar Frankfurt.
-
Ons platform word 24/7 gemonitord. Daarnaast staat onze helpdesk voor je klaar. Je kunt kiezen uit drie SLA-niveaus (brons, zilver en goud).
-
Ons platform biedt standaard two factor authentication bij het inloggen en de mogelijkheid om te authenticeren via je eigen single sign on (SSO) server.